نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش محیط زیست بررسی کتاب‌های علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]
  • آموزش و پرورش رابطه اخلاق حرفه ای با فرهنگ سازمانی کارکنان در آموزش و پرورش شهر همدان [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 75-88]

ا

  • ابزار فهرست وارسی بررسی کتاب‌های علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]
  • اخلاق حرفه ای رابطه اخلاق حرفه ای با فرهنگ سازمانی کارکنان در آموزش و پرورش شهر همدان [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 75-88]
  • اخلاق کاری بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفه‎ای دبیران [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 21-36]
  • ارزشیابی برنامه درسی ارزشیابی عناصربرنامه درسی دانشگاه فرهنگیان براساس اسناد بالادستی: مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 7-26]
  • اسناد بالا دستی ارزشیابی عناصربرنامه درسی دانشگاه فرهنگیان براساس اسناد بالادستی: مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 7-26]
  • اشتیاق نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
  • اعضاء هیأت علمی ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص‏ های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
  • اعضای هیأت علمی ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 77-100]
  • اقدام‏ پژوهی بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]
  • اقدام پژوهی استفاده از اقدام پژوهی برای تقویت یادگیری: مطالعه فرآیند پیشرفت تحصیلی در دروس املا و انشا [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 83-107]
  • الگوی ارزشیابی .CIPP ارزشیابی عناصربرنامه درسی دانشگاه فرهنگیان براساس اسناد بالادستی: مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 7-26]
  • الگوی ویلیام رومی تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 33-53]
  • املا استفاده از اقدام پژوهی برای تقویت یادگیری: مطالعه فرآیند پیشرفت تحصیلی در دروس املا و انشا [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 83-107]
  • انشا استفاده از اقدام پژوهی برای تقویت یادگیری: مطالعه فرآیند پیشرفت تحصیلی در دروس املا و انشا [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 83-107]

پ

  • پژوهش بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]
  • پژوهش روایی تبیین بنیان های نظری، اقتضائات عملی و ویژگی های روش شناختی پژوهش روایی [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 61-82]
  • پژوهش کیفی تبیین بنیان های نظری، اقتضائات عملی و ویژگی های روش شناختی پژوهش روایی [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 61-82]
  • پژوهشگر ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 83-102]

ت

  • تاب‌آوری بررسی رابطه تاب‌آوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 37-53]
  • تحلیل محتوا بررسی کتاب‌های علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 33-53]
  • تدریس اثربخش صلاحیت های تدریس معلمان ابتدایی شهر همدان از دیدگاه دانشجومعلمان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 27-36]
  • تربیت معلم تبیین بنیان های نظری، اقتضائات عملی و ویژگی های روش شناختی پژوهش روایی [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 61-82]
  • تربیت معلمان ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 83-102]
  • تربیت معلم چندفرهنگی ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]
  • تغییرات هویتی تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه ‏های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
  • توسعة حرفه‌ای دانشجومعلمان بررسی میزان سبک‌های یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه‌ حرفه‌ای آن‏ها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]
  • توسعه حرفه‏ای پیش بینی توسعة حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 35-48]

ج

  • جو سازمانی بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفه‎ای دبیران [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 21-36]
  • جو سازمانی بررسی رابطه تاب‌آوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 37-53]

چ

  • چندپایه معلمان کلاس‌های چندپایه فرصت‌ها و محدودیت‌های این کلاس‌ها را چه چیزی می‌دانند؟ [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]

د

  • دانش تربیتی ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]
  • دانشجو‌معلمان میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفه‌‌‌‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]
  • دانشجو معلمان تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه ‏های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
  • دانشجویان رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]
  • دانش دستوری مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]
  • دانشگاه فرهنگیان ارزشیابی عناصربرنامه درسی دانشگاه فرهنگیان براساس اسناد بالادستی: مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 7-26]
  • دانشگاه فرهنگیان رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]
  • دانشگاه فرهنگیان ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 77-100]
  • دانشگاه فرهنگیان میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفه‌‌‌‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]
  • دانشگاه فرهنگیان ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص‏ های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
  • دانش محتوایی ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]
  • دبیران بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفه‎ای دبیران [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 21-36]
  • درگیری تحصیلی نقش سبک‌های پردازش هویت در پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس‏های استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
  • دوره ابتدایی استفاده از اقدام پژوهی برای تقویت یادگیری: مطالعه فرآیند پیشرفت تحصیلی در دروس املا و انشا [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 83-107]
  • دیدگاه دانشجویان ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 77-100]

ر

  • رشد حرفه‎ای بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفه‎ای دبیران [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 21-36]
  • رفتاری نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
  • روش تحقیق تبیین بنیان های نظری، اقتضائات عملی و ویژگی های روش شناختی پژوهش روایی [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 61-82]
  • روش تدریس مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]
  • روش تدریس تکلیف محور مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]
  • روش شنیداری-گفتاری مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]

س

  • سبک تفکر بررسی میزان سبک‌های یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه‌ حرفه‌ای آن‏ها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]
  • سبک هویت اطلاعاتی نقش سبک‌های پردازش هویت در پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس‏های استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
  • سبک هویت سردرگم/اجتنابی نقش سبک‌های پردازش هویت در پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس‏های استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
  • سبک هویت هنجاری نقش سبک‌های پردازش هویت در پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس‏های استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
  • سبک یادگیری بررسی میزان سبک‌های یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه‌ حرفه‌ای آن‏ها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]
  • سلامت روان رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]

ش

  • شاخص های ارتقا ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص‏ های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
  • شایستگی حرفه‌ای میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفه‌‌‌‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]
  • شبکه‏ های اجتماعی مجازی تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه ‏های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
  • شناختی نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]

ص

  • صلاحیتها صلاحیت های تدریس معلمان ابتدایی شهر همدان از دیدگاه دانشجومعلمان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 27-36]

ع

  • عاطفی نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
  • علوم تجربی دوره متوسطه اول تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 33-53]
  • عمل تربیتی ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]
  • عوامل عوامل مؤثر بر فرسودگی شغلی معلمان: ارائه مدل ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 37-50]
  • عوامل انگیزش بیرونی پیش بینی توسعة حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 35-48]
  • عوامل انگیزش درونی پیش بینی توسعة حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 35-48]
  • عوامل انگیزشی پیش بینی توسعة حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 35-48]

ف

  • فرسودگی تحصیلی نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
  • فرسودگی تحصیلی رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]
  • فرسودگی شغلی عوامل مؤثر بر فرسودگی شغلی معلمان: ارائه مدل ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 37-50]
  • فرسودگی شغلی بررسی رابطه تاب‌آوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 37-53]
  • فرصت‌ها معلمان کلاس‌های چندپایه فرصت‌ها و محدودیت‌های این کلاس‌ها را چه چیزی می‌دانند؟ [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
  • فرهنگ سازمانی رابطه اخلاق حرفه ای با فرهنگ سازمانی کارکنان در آموزش و پرورش شهر همدان [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 75-88]
  • فناور ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 83-102]

ک

  • کتاب درسی علوم تجربی بررسی کتاب‌های علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]
  • کیفیت تدریس ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 77-100]

م

  • محدودیت‌ها معلمان کلاس‌های چندپایه فرصت‌ها و محدودیت‌های این کلاس‌ها را چه چیزی می‌دانند؟ [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
  • معلمان عوامل مؤثر بر فرسودگی شغلی معلمان: ارائه مدل ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 37-50]
  • معلمان بررسی رابطه تاب‌آوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 37-53]
  • معلمان بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]
  • مقیاس مای‌کورس ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 77-100]
  • مهارتها صلاحیت های تدریس معلمان ابتدایی شهر همدان از دیدگاه دانشجومعلمان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 27-36]
  • موانع سازمانی بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]
  • موانع قانونی بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]

ن

  • نظریه زمینه‎ای تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه ‏های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
  • نگرش ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]
  • نوآور ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 83-102]

و

  • ویژگی‏ های اخلاقی ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص‏ های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
  • ویژگی‏ های علمی ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص‏ های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]

ه

  • هویت اجتماعی تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه ‏های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]