آ
-
آموزش محیط زیست
بررسی کتابهای علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]
-
آموزش و پرورش
رابطه اخلاق حرفه ای با فرهنگ سازمانی کارکنان در آموزش و پرورش شهر همدان [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 75-88]
ا
-
ابزار فهرست وارسی
بررسی کتابهای علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]
-
اخلاق حرفه ای
رابطه اخلاق حرفه ای با فرهنگ سازمانی کارکنان در آموزش و پرورش شهر همدان [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 75-88]
-
اخلاق کاری
بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفهای دبیران [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 21-36]
-
ارزشیابی برنامه درسی
ارزشیابی عناصربرنامه درسی دانشگاه فرهنگیان براساس اسناد بالادستی: مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 7-26]
-
اسناد بالا دستی
ارزشیابی عناصربرنامه درسی دانشگاه فرهنگیان براساس اسناد بالادستی: مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 7-26]
-
اشتیاق
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
-
اعضاء هیأت علمی
ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
-
اعضای هیأت علمی
ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 77-100]
-
اقدام پژوهی
بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]
-
اقدام پژوهی
استفاده از اقدام پژوهی برای تقویت یادگیری: مطالعه فرآیند پیشرفت تحصیلی در دروس املا و انشا [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 83-107]
-
الگوی ارزشیابی .CIPP
ارزشیابی عناصربرنامه درسی دانشگاه فرهنگیان براساس اسناد بالادستی: مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 7-26]
-
الگوی ویلیام رومی
تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب های درسی توسط معلمان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 33-53]
-
املا
استفاده از اقدام پژوهی برای تقویت یادگیری: مطالعه فرآیند پیشرفت تحصیلی در دروس املا و انشا [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 83-107]
-
انشا
استفاده از اقدام پژوهی برای تقویت یادگیری: مطالعه فرآیند پیشرفت تحصیلی در دروس املا و انشا [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 83-107]
پ
-
پژوهش
بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]
-
پژوهش روایی
تبیین بنیان های نظری، اقتضائات عملی و ویژگی های روش شناختی پژوهش روایی [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 61-82]
-
پژوهش کیفی
تبیین بنیان های نظری، اقتضائات عملی و ویژگی های روش شناختی پژوهش روایی [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 61-82]
-
پژوهشگر
ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 83-102]
ت
-
تابآوری
بررسی رابطه تابآوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 37-53]
-
تحلیل محتوا
بررسی کتابهای علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب های درسی توسط معلمان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 33-53]
-
تدریس اثربخش
صلاحیت های تدریس معلمان ابتدایی شهر همدان از دیدگاه دانشجومعلمان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 27-36]
-
تربیت معلم
تبیین بنیان های نظری، اقتضائات عملی و ویژگی های روش شناختی پژوهش روایی [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 61-82]
-
تربیت معلمان
ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 83-102]
-
تربیت معلم چندفرهنگی
ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]
-
تغییرات هویتی
تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
-
توسعة حرفهای دانشجومعلمان
بررسی میزان سبکهای یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه حرفهای آنها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]
-
توسعه حرفهای
پیش بینی توسعة حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 35-48]
ج
-
جو سازمانی
بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفهای دبیران [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 21-36]
-
جو سازمانی
بررسی رابطه تابآوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 37-53]
چ
-
چندپایه
معلمان کلاسهای چندپایه فرصتها و محدودیتهای این کلاسها را چه چیزی میدانند؟ [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
د
-
دانش تربیتی
ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]
-
دانشجومعلمان
میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفههای شایستگی حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]
-
دانشجو معلمان
تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
-
دانشجویان
رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]
-
دانش دستوری
مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]
-
دانشگاه فرهنگیان
ارزشیابی عناصربرنامه درسی دانشگاه فرهنگیان براساس اسناد بالادستی: مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 7-26]
-
دانشگاه فرهنگیان
رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]
-
دانشگاه فرهنگیان
ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 77-100]
-
دانشگاه فرهنگیان
میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفههای شایستگی حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]
-
دانشگاه فرهنگیان
ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
-
دانش محتوایی
ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]
-
دبیران
بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفهای دبیران [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 21-36]
-
درگیری تحصیلی
نقش سبکهای پردازش هویت در پیشبینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیسهای استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
-
دوره ابتدایی
استفاده از اقدام پژوهی برای تقویت یادگیری: مطالعه فرآیند پیشرفت تحصیلی در دروس املا و انشا [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 83-107]
-
دیدگاه دانشجویان
ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 77-100]
ر
-
رشد حرفهای
بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفهای دبیران [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 21-36]
-
رفتاری
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
-
روش تحقیق
تبیین بنیان های نظری، اقتضائات عملی و ویژگی های روش شناختی پژوهش روایی [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 61-82]
-
روش تدریس
مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]
-
روش تدریس تکلیف محور
مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]
-
روش شنیداری-گفتاری
مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]
س
-
سبک تفکر
بررسی میزان سبکهای یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه حرفهای آنها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]
-
سبک هویت اطلاعاتی
نقش سبکهای پردازش هویت در پیشبینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیسهای استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
-
سبک هویت سردرگم/اجتنابی
نقش سبکهای پردازش هویت در پیشبینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیسهای استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
-
سبک هویت هنجاری
نقش سبکهای پردازش هویت در پیشبینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیسهای استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 55-62]
-
سبک یادگیری
بررسی میزان سبکهای یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه حرفهای آنها [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 67-76]
-
سلامت روان
رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]
ش
-
شاخص های ارتقا
ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
-
شایستگی حرفهای
میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفههای شایستگی حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-20]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
-
شناختی
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
ص
-
صلاحیتها
صلاحیت های تدریس معلمان ابتدایی شهر همدان از دیدگاه دانشجومعلمان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 27-36]
ع
-
عاطفی
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
-
علوم تجربی دوره متوسطه اول
تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب های درسی توسط معلمان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 33-53]
-
عمل تربیتی
ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]
-
عوامل
عوامل مؤثر بر فرسودگی شغلی معلمان: ارائه مدل ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 37-50]
-
عوامل انگیزش بیرونی
پیش بینی توسعة حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 35-48]
-
عوامل انگیزش درونی
پیش بینی توسعة حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 35-48]
-
عوامل انگیزشی
پیش بینی توسعة حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 35-48]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
-
فرسودگی تحصیلی
رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 19-31]
-
فرسودگی شغلی
عوامل مؤثر بر فرسودگی شغلی معلمان: ارائه مدل ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 37-50]
-
فرسودگی شغلی
بررسی رابطه تابآوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 37-53]
-
فرصتها
معلمان کلاسهای چندپایه فرصتها و محدودیتهای این کلاسها را چه چیزی میدانند؟ [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
-
فرهنگ سازمانی
رابطه اخلاق حرفه ای با فرهنگ سازمانی کارکنان در آموزش و پرورش شهر همدان [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 75-88]
-
فناور
ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 83-102]
ک
-
کتاب درسی علوم تجربی
بررسی کتابهای علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 1-18]
-
کیفیت تدریس
ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 77-100]
م
-
محدودیتها
معلمان کلاسهای چندپایه فرصتها و محدودیتهای این کلاسها را چه چیزی میدانند؟ [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 55-66]
-
معلمان
عوامل مؤثر بر فرسودگی شغلی معلمان: ارائه مدل ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 37-50]
-
معلمان
بررسی رابطه تابآوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 37-53]
-
معلمان
بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]
-
مقیاس مایکورس
ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 2، 1396، صفحه 77-100]
-
مهارتها
صلاحیت های تدریس معلمان ابتدایی شهر همدان از دیدگاه دانشجومعلمان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان [دوره 2، شماره 1، 1396، صفحه 27-36]
-
موانع سازمانی
بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]
-
موانع قانونی
بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 49-61]
ن
-
نظریه زمینهای
تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
-
نگرش
ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 19-34]
-
نوآور
ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 83-102]
و
-
ویژگی های اخلاقی
ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
-
ویژگی های علمی
ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص های وزارت علوم [دوره 2، شماره 4، 1396، صفحه 1-18]
ه
-
هویت اجتماعی
تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد